Чому не нарахувався кешбек?

Шановний покупцю!

Дякуємо за те, що купуєте українське і берете участь в експериментальному проєкті «Національний кешбек»! Ми розуміємо, що ситуація, коли кешбек чомусь не нарахувався, може викликати занепокоєння. Ось кілька можливих причин, чому це могло статися:

  • Ще не минула доба з моменту покупки, і ваш кешбек просто не встиг нарахуватися. Зазвичай лічильник оновлюється наступної доби після покупки, тож просимо вас трохи почекати.
  • Ви не активували програму підтримки «Національний кешбек» у мобільному застосунку Дія до кінця. 

Для цього:

✅оновіть мобільний застосунок Дія у своєму смартфоні до останньої версії

✅авторизуйтеся і в розділі Сервіси оберіть Національний кешбек 

✅натисніть кнопку Розпочати, щоб відкрити лічильник майбутніх нарахувань

✅перевірте, чи підключена у вас банківська картка для виплати кешбеку

Виплати в рамках програми нараховуються на спеціальну картку Національний кешбек: натиснувши Відкрити картку для виплати, ви зможете обрати банк і відкрити рахунок. Після успішного створення картки ви станете учасником програми «Національний кешбек» і зможете щомісяця отримувати допомогу від держави за покупки українських товарів!

  • Ви не надали дозвіл на обробку ваших транзакцій. Зверніть увагу на інструкції банку, який ви обрали для відкриття картки, і перевірте налаштування. Для того, щоб отримувати 10% за покупки українських товарів, що беруть участь в програмі «Національний кешбек», ви маєте надати дозвіл на обробку транзакцій в мобільному застосунку банку.
  • Каса магазину, на якій ви здійснили покупку, не була налаштована для участі в програмі. Але ми працюємо над тим, щоб помилки, допущені учасниками програми під час бета-тестування, були швидко усунені. Цілком ймовірно, що зараз, поки ви читаєте цей текст, технічна команда магазину уже виправляє несправність, щоб ви отримали кешбек за наступну покупку.
  • Товар, який ви придбали, не зареєстрований у програмі. Ви можете перевірити, чи буде нараховуватися кешбек за той чи інший товар, на нашому сайті в переліку виробників і товарів або за допомогою сканера штрих-кодів в мобільному застосунку Дія. Можливість зчитування штрих-кодів зʼявилася в Дії нещодавно, тому перевірте, будь ласка, чи немає потреби оновити мобільний застосунок, щоб у Сервісі Національний кешбек зʼявилася іконка зі сканером.
  • Звертаємо вашу увагу, що маркування «Зроблено в Україні» на товарі не є обов’язковим і не гарантує, що він бере участь в програмі «Національний кешбек».
  • Продавець, у якого ви зробили покупку, не зареєстрований у програмі. Перевірте, будь ласка, список продавців на нашому сайті, щоб впевнитись, що магазин бере участь у програмі.
  • Оплата була здійснена готівкою. На жаль, кешбек нараховується лише за безготівкові покупки.
  • Під час оплати товару ви використали картку банку, який не є учасником програми. Перевірте, будь ласка, чи є ваш банк в переліку уповноважених банків.

Нам дуже шкода, що цього разу ваш кешбек не нарахувався. На даному етапі нарахування кешбеку за попередні періоди, на жаль, не передбачено Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2024 року № 952. Сподіваємось, ця інформація допоможе вам зʼясувати, в чому була причина і як її усунути, і у вас обовʼязково все вийде в наступних покупках! 


Дякуємо, що купуєте українське!